viernes, 26 de septiembre de 2008

Un entrenador amic


El nostre company, Dani Gómez, triomfa a Terrassa


Vice.- Aquest és un 'post' d'homenatge a un entrenador (amic del Valldu i amic de molts de nosaltres) que tot i la seva joventut camina accelerat cap a un futur brillant a les millors banquetes de l'handbol català.

L'ex-entrenador del 'Valldu' és ara el tècnic de l'Handbol Terrassa, que juga ni més ni menys que a Lliga Catalana (per orientar-vos la mateixa categoria on juga el primer equip de l'Handbol Sant Cugat).
El passat cap de setmana va debutar a la nova categoria i ho va fer guanyant el Sant Quirze contra tot pronòstic (3 0-28).
Jo, que el conec des de petit i que he compartit moltes hores de vestuari amb ell, ho tinc clar: ho farà bé.
Quan era més petit (i era conegut pels rivals com a 'Rambo') mai hauria apostat ni un euro (en aquells entranyables dies pessetes) a que el Dani seria entrenador i ni molt menys a que seria un bon entrenador.
Ara, però, estic convençut que arribarà al dia en què jo (i molts de vosaltres) podrem dir orgullosos a una conversa...sí sí, jo conec el Dani Gómez...som 'amiguetes' i vem jugar molts anys junts...
Espero que quan arribi aquest dia, t'enrecordis dels teus amics del 'Valldu'
Una abraçada crack!

No hay comentarios: